Kijk vanuit didactiek naar technologie
Nieuws | door Tim Cardol
26 januari 2018 | Het inzetten van technologie in het onderwijs vergt innovatie in het ontwerpen van datzelfde onderwijs. Dat is de belangrijkste les van Fleur Prinsen die vorige week haar inaugurele rede uitsprak als lector op de Hogeschool Rotterdam. “Voor het innoveren van de onderwijs-ontwerppraktijk moet breed samengewerkt gaan worden door meerdere partijen.”

Het lectoraat Digitale Didactiek van Fleur Prinsen wil de komende jaren een bijdrage gaan leveren aa
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Literatuurverwijzingen
Prinsen, Fleur (2018)
Digitale leerarrangementen ontwerpen. Veranderende onderwijsleerpraktijken in het (hoger) onderwijs
http://hogeschool-rotterdam.instantmagazine.com/openbare-lessen/digitale-leerarrangementen-ontwerpen
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
