Academische werkplaats moet met en van mbo-docenten

Aan het werk met kennis over beroepsonderwijs

Analyse | door Barbara Wijering - van Wijk & Ilya Zitter & Elly de Bruijn
30 maart 2018 | Op welke manier krijgen academische werkplaatsen in het mbo toegevoegde waarde voor de docent? Barbara Wijering - van Wijk, Elly de Bruijn en Ilya Zitter doen een voorzet.
(foto: Sander Morel)
De mbo-docent staat iedere dag voor een uitdaging. Volgens het kwalificatiedossier mbo-docent heeft
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu

Barbara Wijering - van Wijk :  Zelfstandig onderzoeker en adviseur (BW Onderzoek en Advies).

Ilya Zitter :  MSc MTD Hogeschoolhoofddocent Lectoraat Beroepsonderwijs (Hogeschool Utrecht)

Elly de Bruijn :  Lector Beroepsonderwijs (Hogeschool Utrecht) en bijzonder hoogleraar pedagogisch-didactische aspecten van het opleiden tot beroepsuitoefening (Open Universiteit)


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK