Een nieuw perspectief op promoveren
Hoe het Groningse promotieonderwijsprogramma echt werkt
Opinie | door Lou de Leij & Marjan Koopmans & Ingrid Molema
1 mei 2018 | Het experiment 'studentpromovendi' moet gezien worden als een uitbreiding op het pakket aan promotietypen. Gezien de status van student vraagt een dergelijk promotieprogramma dan ook om een andere aanpak. Een bijdrage over de status, organisatie en het onderwijsprogramma van het niet onomstreden experiment promotieonderwijs.
De Nederlandse kennissamenleving heeft behoefte aan zowel meer als anders opgeleide gepromoveerde ke
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Marjan Koopmans : Projectleider Groningen Graduate Schools
Marjan Koopmans is senior beleidsmedewerker onderzoek en onderwijs aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Ingrid Molema : Initiator Career Perspective Series
Ingrid Molema is hoogleraar Levenswetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen.