Het leren hoeft niet op de toets te lijken

Verslag | door Sicco de Knecht
14 december 2018 | "Zie formatief handelen als de reis, en summatief toetsen als het doel." Dat zegt onderwijswetenschapper Daisy Christodoulou op het Making Shift Happen Congres in Amsterdam.
E.D. Hirsch Jr., Margareth de Wit, Greg Ashman en Daisy Christodoulou – Foto: Academia Business College
Met een bulldozer door heilige huisjes heen rijden. Dat typeert de achtste editie van het Making Shi
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK