Leven lang ontwikkelen als kompas voor het hoger onderwijs
Opinie | door Radboud Dam & Lucie te Lintelo
27 maart 2019 | Transformatief leren is een dynamische vorm van leren en vraagt daarom om een andere manier van het ontwerpen en begeleiden van leerprocessen. Radboud Dam en Lucie te Lintelo van de Hogeschool van Amsterdam schetsen hoe dat er uit zou kunnen zien.

In ons vorige artikel in het dossier Leven Lang Ontwikkelen (Stel de behoefte voor de beroepspraktij
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
