Leven lang ontwikkelen als kompas voor het hoger onderwijs

Opinie | door Radboud Dam & Lucie te Lintelo
27 maart 2019 | Transformatief leren is een dynamische vorm van leren en vraagt daarom om een andere manier van het ontwerpen en begeleiden van leerprocessen. Radboud Dam en Lucie te Lintelo van de Hogeschool van Amsterdam schetsen hoe dat er uit zou kunnen zien.
In ons vorige artikel in het dossier Leven Lang Ontwikkelen (Stel de behoefte voor de beroepspraktij
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu

Radboud Dam :  Programmamanager Leven lang leren

Radboud is programmamanager Leven Lang Ontwikkelen aan de Hogeschool van Amsterdam. Hij helpt in zijn rol professionals en organisaties slimmer te leren en ontwikkelen.

Lucie te Lintelo :  Senior beleidsadviseur

Lucie is senior beleidsadviseur onderwijs en programmaleider Flexibilisering bij de Hogeschool van Amsterdam.


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK