Wendbaar vakmanschap als gezamenlijke uitdaging

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Literatuurverwijzingen
Akkerman, S. F., & Bakker, A. (2011).
Boundary crossing and boundary objects. Review of educational research, 81(2), 132-169.
Harteis, C., & Goller, M. (2014).
New skills for new jobs: Work agency as a necessary condition for successful lifelong learning. In Promoting, Assessing, Recognizing and Certifying Lifelong Learning (pp. 37-56). Springer Netherlands.
Kohnstamm, Ph. A. (1932).
Over ,,denken'' en ,,leeren denken''. Mededeelingen van het Nutsseminarium voor Paedagogiek aan de Universiteit van Amsterdam no.22. In: Paedagogische Studiën 1932. Groningen/Den Haag/Batavia: Wolters.
Lave, J., & Wenger, E. (1991).
Situated learning: Legitimate peripheral participation. Cambridge university press.
Pols W. (2019).
Pedagogiek in het middelbaar beroepsonderwijs (Onderzoeksverslag). Hogeschool Rotterdam Uitgeverij
Sennett, R. (2008).
De Ambachtsman, de mens als maker. Amsterdam: Meulenhoff.
Van der Sanden, J. M. M. (2004).
Ergens goed in worden: naar leerzame loopbanen in het beroepsonderwijs. Inaugurele rede Tilburg: Fontys Hogeschool
Zeelen, J. (2015).
Bowling Together: Lifelong Learning as a Collective Challenge in the North and the South. Inaugurele rede. Groningen: Rijksuniversiteit Groningen
Zitter, I., & Hoeve, A. (2013).
Hybride leeromgevingen: het verweven van leer- en werkprocessen. ’s Hertogenbosch/Utrecht: Expertisecentrum Beroepsonderwijs (ecbo).
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
