Even bijpraten
Hoe ‘bijpraten’ theorie en praktijk verbindt
Essay | door Jos Geerligs & Theo van Geffen
11 augustus 2020 | De gedeeltelijke sluiting van het hoger onderwijs heeft een essentieel onderdeel van het onderwijsproces tijdelijk weggeslagen: het kleine gesprek voor en na de les. Jos Geerligs en Theo van Geffen geven een luchtige duiding van 'bijpraten' in het onderwijs: een proces voor betekenisgeving aan de verbindingen tussen theorie en praktijk.

De lockdown en de gedeeltelijke sluiting van de scholen hebben ons met de neus op de feiten gedrukt.
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
