Wat kunnen we leren van de coronacrisis?

Opinie | door Joeri Van den Steenhoven & Ronald Ulrich
8 december 2020 | De coronacrisis heeft de manier van werken in het hoger onderwijs ingrijpend veranderd. Hoe kunnen we de huidige situatie duiden, en wat kunnen we leren van de aanpak in de afgelopen maanden? Joeri van den Steenhoven en Ronald Ulrich pleiten voor een gesprek binnen en tussen hogescholen, om samen na te denken over het onderwijs na de crisis.
Beeld: Wikimedia Commons
De lockdown die op 15 maart werd afgekondigd had ingrijpende gevolgen voor de hogescholen. Van de en
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu

Joeri Van den Steenhoven :  Lid CvB Hogeschool Leiden

Lid van het College van Bestuur van Hogeschool Leiden. Hiervoor was hij Vice President Systems Innovation bij MaRS (Toronto, Canada).

Ronald Ulrich :  Lector Contextueel Veranderen bij Hogeschool Leiden

Lector Contextueel Veranderen en programmaleider Goed Georganiseerde School bij Hogeschool Leiden


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK