Marktdenken maakt wetenschappelijk onderwijs vreemder dan fictie

Nieuws | door Eva Baaren
8 januari 2021 | Wie de gevolgen van neoliberaal universitair onderwijs wil begrijpen, kan zich het best verdiepen in de worsteling van de academicus als literair personage. Dat betoogt VU-wetenschapper Frans Kamsteeg in een wetenschappelijk artikel.
De Denker: portret van Louis N. Kenton (1900), door Thomas Eakins.
Het artikel van Kamsteeg, zelf organisatiewetenschapper met een achtergrond in geschiedenis en so
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK