Ga door met kennisclips, stop met online werkcolleges

Nieuws | door Michiel Bakker
22 februari 2021 | Hoe meer online onderwijs studenten hebben gehad, hoe ontevredener ze daarover zijn. Daarnaast wordt vooral interactie met medestudenten gemist en hekelt men online werkcolleges, blijkt uit onderzoek in opdracht van het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO). Studenten vinden het gebruik van kennisclips, podcasts en vooraf opgenomen hoorcolleges daarentegen wél geschikt om kennis op te doen. Ook openboektoetsen en afsluitende groepsopdrachten worden gewaardeerd.
Beeld: shutterstock.com
Het onderzoek, dat in opdracht van ISO werd uitgevoerd door ResearchNed en vanmiddag werd gepresente
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK