ScienceGuide staat voor verdieping. Dit is het platform waar de actualiteit en achtergrond elkaar ontmoeten op een inhoudelijke en doordachte wijze. Onder het uitklapteken vind je dus een toelichting, geheugensteun of voetnoot die de redactie of de auteur toevoegt. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat wij in onze artikelen grondig en gedetailleerd in kunnen gaan op belangrijke details, zonder de lezer kwijt te raken.
Wat we nu doen, is geen blended learning
Interview | door Michiel Bakker
3 februari 2021 | Sinds het onderwijs grotendeels is overgeheveld naar online omgevingen, wordt er druk gesproken en gediscussieerd over blended learning. Maar is blended learning wel de goede naam voor deze vorm van onderwijs? Nee, zegt Nynke Bos van Hogeschool Inholland. In gesprek met ScienceGuide legt ze uit waarom.
Nynke Bos, lector Teaching, Learning and Technology bij Hogeschool Inholland
“Wat we nu zien, is geen blended learning. Daar kan ik heel kort over zijn”, lacht Nynke Bos
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.