Docenten moeten leren hun pedagogische keuzes te onderbouwen

Nieuws | door Ramon van Doorn
30 maart 2021 | Volgens Carlos van Kan, lector pedagogiek aan Hogeschool Rotterdam, moet er tijdens de lerarenopleiding meer aandacht komen voor pedagogische vraagstukken. Zo kan het ontwikkelen van een pedagogische identiteit docenten bijvoorbeeld helpen omgaan met maatschappelijke verwachtingen.
Carlos van Kan, lector Pedagogiek bij Hogeschool Rotterdam. Zijn openbare les is op 20 april. Beeld: Carlos van Kan
Carlos van Kan is sinds januari 2020 werkzaam als lector pedagogiek bij Kenniscentrum Talentontwikke
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK