Docenten moeten zelf op onderzoek uit
Interview | door Michiel Bakker
9 maart 2021 | Om te ontdekken hoe docenten in hun online onderwijs het best voor motivatie en verbinding kunnen zorgen, zullen zij zelf op onderzoek uit moeten, zegt Peter Verkoeijen. Hij is lector Brein en Leren bij Avans Hogeschool en weet uit zowel de theorie als de praktijk wat ervoor nodig is om studenten te motiveren.

Peter Verkoeijen, lector bij het lectoraat Brein en Leren van Avans Hogeschool, is van huis uit cogn
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
Kamer roept op tot schrappen taaltoets
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
Afspraken met OCW zijn uitgewist alsof ze nooit hebben bestaan, stelt Tilburg University
