Het nut van peer-feedback is afhankelijk van houding student
Nieuws | door Katie Digan
7 april 2021 | Niet alle studenten kunnen even goed omgaan met ‘peer-feedback’, stellen onderzoekers van de Open Universiteit en de Universiteit Maastricht. Zij ontwikkelden daarom een vragenlijst waarmee docenten kunnen inschatten of hun studenten elkaar tijdens hun leerproces effectief kunnen beoordelen.
Feedback geven en ontvangen tijdens projecten is leerzaam voor studenten, schrijven de onderzoekers
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu