Het nut van peer-feedback is afhankelijk van houding student
Nieuws | door Katie Digan
7 april 2021 | Niet alle studenten kunnen even goed omgaan met ‘peer-feedback’, stellen onderzoekers van de Open Universiteit en de Universiteit Maastricht. Zij ontwikkelden daarom een vragenlijst waarmee docenten kunnen inschatten of hun studenten elkaar tijdens hun leerproces effectief kunnen beoordelen.

Feedback geven en ontvangen tijdens projecten is leerzaam voor studenten, schrijven de onderzoekers
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
