Feedback op papers van studenten effectiever met vragenformulier
Nieuws | door Katie Digan
2 juni 2021 | Het gebruik van een feedbackformulier in plaats van geschreven feedback in de kantlijn bij het beoordelen van studenten zorgt ervoor dat de kwaliteit van de feedback verbeterd wordt en de studenten beter met de feedback uit de voeten kunnen. Dit blijkt uit onderzoek van Fontys Hogescholen.

De onderzoekers volgden hoe het introduceren van een feedbackformulier voor docenten de kwaliteit va
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
De docent die de weg wijst, wordt allengs belangrijker in de impulsmaatschappij
Erasmus Universiteit schrijft geneeskundestudent uit: ‘gevaar voor patiëntveiligheid’
- ScienceGuide
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
