Reflectieonderwijs bereidt student beter voor op stage
Interview | door Michiel Bakker
23 juni 2021 | “Soms horen we dat stagebegeleiders worstelen met studenten die tijdens de stage nog zodanig met zichzelf bezig zijn dat ze niet toekomen aan leren", vertelt Monique Engelbertink van Saxion. Zij promoveerde op een lesmethode die dat voorkomt door studenten middels reflectieonderwijs voor te bereiden op hun stage.

Onlangs promoveerde Monique Engelbertink, docent-onderzoeker bij Saxion Hogescholen, op de blended l
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
Nieuwe bezuinigingen op ov-studentenkaart bedreigen keuzevrijheid studenten
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
