Ziekte van het onderwijs is dat docenten vertrouwen op onderbuikgevoel
Interview | door Michiel Bakker
9 juni 2021 | Studenten hebben een gebrek aan metacognitieve vaardigheden, stellen Jean-Marie Molina en Ernada Koljenovic van de Hogeschool Rotterdam. In de Nederlandse onderwijskolom wordt hen namelijk nergens goed geleerd hoe ze moeten leren. De Toolkit Studentsucces van de Rotterdamse onderzoekers vertelt studenten en docenten wel hoe dat moet.
Tijdens de coronacrisis ontwikkelden Jean-Marie Molina
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu