Beroepsidentiteit kan toekomstperspectief van risicojongeren verbeteren

Interview | door Michiel Bakker
24 november 2021 | Het toekomstperspectief van risicojongeren kan in het beroepsonderwijs doelgericht worden verbeterd door te werken aan hun vaardigheden, ambities en kennis van hulpmiddelen. Dat blijkt uit het promotieonderzoek van Rineke Keijzer, onderzoeker en hogeschooldocent bij de Hogeschool Rotterdam. Zij ontwikkelde een nieuw model voor mentorschap van risicojongeren.
Rineke Keijzer promoveerde onlangs bij de Universiteit Leiden op het toekomstperspectief van risicojongeren. Beeld: Archief Rineke Keijzer.
Rineke Keijzer, hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Rotterdam, promoveerde onlangs bij
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

Michiel Bakker : 


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK