Beroepsidentiteit kan toekomstperspectief van risicojongeren verbeteren
Interview | door Michiel Bakker
24 november 2021 | Het toekomstperspectief van risicojongeren kan in het beroepsonderwijs doelgericht worden verbeterd door te werken aan hun vaardigheden, ambities en kennis van hulpmiddelen. Dat blijkt uit het promotieonderzoek van Rineke Keijzer, onderzoeker en hogeschooldocent bij de Hogeschool Rotterdam. Zij ontwikkelde een nieuw model voor mentorschap van risicojongeren.

Rineke Keijzer, hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Rotterdam, promoveerde onlangs bij
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

Michiel Bakker :
Meest Gelezen
Kamer roept op tot schrappen taaltoets
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
Hbo integreert spectaculair in kennissector, universitaire allianties sorteren weinig effect
