‘Blended learning is niet hetzelfde als hybride onderwijs’

Nieuws | door Janneke Adema
6 april 2022 | Blended learning is niet alleen de toekomst, maar ook het heden en verleden van het onderwijs, denkt Barend Last van de Universiteit Maastricht. Toch is nog altijd niet voor iedereen duidelijk wat blended learning precies is. “Blended learning is een ontwerpvraagstuk, geen digitaliseringsslag”, zegt Last.
Foto: Helena Lopes
Blended learning is in het onderwijs altijd belangrijk geweest, zegt Last. Toch bestaat er veel verw
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK