‘Blended learning is niet hetzelfde als hybride onderwijs’
Nieuws | door Janneke Adema
6 april 2022 | Blended learning is niet alleen de toekomst, maar ook het heden en verleden van het onderwijs, denkt Barend Last van de Universiteit Maastricht. Toch is nog altijd niet voor iedereen duidelijk wat blended learning precies is. “Blended learning is een ontwerpvraagstuk, geen digitaliseringsslag”, zegt Last.

Blended learning is in het onderwijs altijd belangrijk geweest, zegt Last. Toch bestaat er veel verw
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
