Instellingen zien onderwijstaken als corvé
Opinie | door gastauteurs
5 mei 2022 | Onderwijsinstellingen moeten het onderwijsgedeelte van hun takenpakket serieuzer nemen, stellen Hans Savelberg, Renske Bouwer en Jolien Mouw. Instellingen prioriteren onderzoek boven onderwijs, wat de intrinsieke motivatie van onderwijzers schaadt.

Of hoger onderwijsinstellingen – universiteiten in het bijzonder – genoeg aandacht hebbe
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu

gastauteurs :
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
