Meer ervaring nodig in gebruik open leermaterialen
Nieuws | de redactie
6 mei 2022 | Docenten hebben een beperkt beeld van Open Educational Resources en zijn vaak wantrouwend over de kwaliteit van Open Source lesmateriaal. Instellingen moeten daarom het gesprek over de toegevoegde waarde van Open Educational Resources onder docenten stimuleren en ze meer ruimte geven om ervaring op te doen.
Om docenten te stimuleren meer gebruik te maken van Open Educational Resources (OERs) moeten instell
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
