EdTech-startups kunnen oplossing zijn voor problemen met Big Tech
Interview | door Michiel Bakker
30 november 2022 | Het is begrijpelijk dat slechte ervaringen met grote tech-bedrijven hoger onderwijsinstellingen wat huiverig hebben gemaakt. Het kan echter ook anders, leggen Jelle Kok (Versnellingsplan) en Jan Haarhuis (Universiteit Utrecht) uit. Zij hebben jarenlange ervaring met samenwerkingen tussen EdTech-startups en publieke instellingen.

De digitalisering van het hoger onderwijs lijkt een feit te zijn. Dat brengt instellingen in een las
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Erasmus Universiteit schrijft geneeskundestudent uit: ‘gevaar voor patiëntveiligheid’
Fysieke aanwezigheid bij hbo-voltijdstudenten een voorspeller van studiesucces
Hoger onderwijs moet profielwerkstuk serieuzer nemen voor meer studiesucces
De docent die de weg wijst, wordt allengs belangrijker in de impulsmaatschappij
- ScienceGuide
