Succesfactoren voor blended learning
Interview | de redactie
6 december 2022 | Heldere afspraken, voldoende tijd, een goede structuur en docenten die niet bang zijn om de blauwdruk van hun onderwijs te herzien. Bij Zuyd Hogeschool kent men de succesfactoren voor het ‘verblenden’ van onderwijs uit de praktijk, vertelt Kim Dirkx.

Sinds de coronacrisis zoemt het rond in onderwijsland: blended learning. Wat onder die term wordt ve
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
Universiteiten worden verder gekort, hogescholen krijgen er geld bij in de voorjaarsnota
