Kader voor taalvaardigheid in hoger onderwijs gaat niet over d’s en t’s

Nieuws | door Janneke Adema
24 januari 2023 | In het nieuwe kader voor taalcompetentie in het hoger onderwijs staan geen leerdoelen uitgestippeld; opleidingen moeten zelf inschatten wat het belangrijkst is. Hoewel het kader nu nog dient als een richtlijn, kan het in de toekomst een rol gaan spelen bij accreditatie. 
Beeld: VD Photography (Unsplash)
Op de Hogeschool Rotterdam presenteerden Jacqueline van Kruiningen en Leonie Wulftange, leden van de
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK