Kader voor taalvaardigheid in hoger onderwijs gaat niet over d’s en t’s

Nieuws | door Janneke Adema
24 januari 2023 | In het nieuwe kader voor taalcompetentie in het hoger onderwijs staan geen leerdoelen uitgestippeld; opleidingen moeten zelf inschatten wat het belangrijkst is. Hoewel het kader nu nog dient als een richtlijn, kan het in de toekomst een rol gaan spelen bij accreditatie. 
Beeld: VD Photography (Unsplash)
Op de Hogeschool Rotterdam presenteerden Jacqueline van Kruiningen en Leonie Wulftange, leden van de
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK