Kader voor taalvaardigheid in hoger onderwijs gaat niet over d’s en t’s
Nieuws | door Janneke Adema
24 januari 2023 | In het nieuwe kader voor taalcompetentie in het hoger onderwijs staan geen leerdoelen uitgestippeld; opleidingen moeten zelf inschatten wat het belangrijkst is. Hoewel het kader nu nog dient als een richtlijn, kan het in de toekomst een rol gaan spelen bij accreditatie.
Op de Hogeschool Rotterdam presenteerden Jacqueline van Kruiningen en Leonie Wulftange, leden van de
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu