Bij blended learning moet docent manoeuvreren tussen vrijlaten en sturen
Nieuws | de redactie
14 juni 2023 | Blended learning kan veel voordelen bieden, maar die worden tenietgedaan als het studenten aan gemeenschapsgevoel ontbreekt. Onderzoekers van de Universiteit Twente onderzochten daarom wat docenten en studenten verstaan onder dat gemeenschapsgevoel. Vooral persoonlijke gebaren en groepsopdrachten blijken belangrijk te zijn – maar daar ligt tevens de moeilijkheid.
Blended learning kan efficiënter werken, gepersonaliseerd onderwijs en groter studentsucces mogelij
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
“Ik zal niet de meest populaire onderwijsminister zijn”
Masterstudenten in het hbo worstelen met academisch schrijven en onderzoek
“Langstudeerboete raakt kern van hoger onderwijs”
CvB Erasmus Universiteit weigert tweetalig te vergaderen met medezeggenschap
Nederlands hoger onderwijs “negatieve uitschieter” op kansengelijkheid, toont OESO-rapport