Bij blended learning moet docent manoeuvreren tussen vrijlaten en sturen

Nieuws | de redactie
14 juni 2023 | Blended learning kan veel voordelen bieden, maar die worden tenietgedaan als het studenten aan gemeenschapsgevoel ontbreekt. Onderzoekers van de Universiteit Twente onderzochten daarom wat docenten en studenten verstaan onder dat gemeenschapsgevoel. Vooral persoonlijke gebaren en groepsopdrachten blijken belangrijk te zijn – maar daar ligt tevens de moeilijkheid.
Beeld: Jose Aljovin
Blended learning kan efficiënter werken, gepersonaliseerd onderwijs en groter studentsucces mogelij
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK