Bij blended learning moet docent manoeuvreren tussen vrijlaten en sturen

Nieuws | de redactie
14 juni 2023 | Blended learning kan veel voordelen bieden, maar die worden tenietgedaan als het studenten aan gemeenschapsgevoel ontbreekt. Onderzoekers van de Universiteit Twente onderzochten daarom wat docenten en studenten verstaan onder dat gemeenschapsgevoel. Vooral persoonlijke gebaren en groepsopdrachten blijken belangrijk te zijn – maar daar ligt tevens de moeilijkheid.
Beeld: Jose Aljovin
Blended learning kan efficiënter werken, gepersonaliseerd onderwijs en groter studentsucces mogelij
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK