‘Bij onderwijsvernieuwing is docentontwikkeling vaak geen doel maar middel’
Nieuws | de redactie
8 september 2023 | De persoonlijke en professionele ontwikkeling van docenten staat meestal niet centraal bij een uitrol van innovatief onderwijs. Hun leerproces is vaker middel tot of neveneffect van onderwijsinnovatie.

Docent- en onderwijsontwikkeling worden vaak los van elkaar beschouwd. Een consortium van twintig in
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
- ScienceGuide
