‘Bij onderwijsvernieuwing is docentontwikkeling vaak geen doel maar middel’ 

Nieuws | de redactie
8 september 2023 | De persoonlijke en professionele ontwikkeling van docenten staat meestal niet centraal bij een uitrol van innovatief onderwijs. Hun leerproces is vaker middel tot of neveneffect van onderwijsinnovatie.
Docent- en onderwijsontwikkeling worden vaak los van elkaar beschouwd. Een consortium van twintig in
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK