‘Wijze van instructie cruciaal voor succes blended onderwijs’ 

Nieuws | de redactie
24 april 2024 | Wie blended onderwijs wil ontwerpen dat zowel de studieresultaten als het psychologische welzijn van studenten verbetert, moet goed letten op de wijze van instructie. Dat schrijven Nederlandse en Vlaamse onderzoekers op basis van twee literatuurstudies. Zij doen vier didactische aanbevelingen en noemen twee belangrijke voorwaarden.
Blended
Beeld: Surface
De resultaten van studenten zijn iets beter bij blended onderwijs dan bij louter onderwijs op locati
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK