‘Wijze van instructie cruciaal voor succes blended onderwijs’ 

Nieuws | de redactie
24 april 2024 | Wie blended onderwijs wil ontwerpen dat zowel de studieresultaten als het psychologische welzijn van studenten verbetert, moet goed letten op de wijze van instructie. Dat schrijven Nederlandse en Vlaamse onderzoekers op basis van twee literatuurstudies. Zij doen vier didactische aanbevelingen en noemen twee belangrijke voorwaarden.
Blended
Beeld: Surface
De resultaten van studenten zijn iets beter bij blended onderwijs dan bij louter onderwijs op locati
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK