‘Cijfers geven aan studenten doet meer kwaad dan goed’
Boekbespreking | door Frans van Heest
7 oktober 2024 | Het maakt studenten depressief, lijkt tot meer ongelijkheid te leiden, en het is fnuikend voor de intellectuele interesse van studenten. Het geven van cijfers aan studenten moet op een totaal andere manier worden benaderd, stelt de Amerikaanse onderzoeker Joshua R. Eyler .

In zijn boek ‘Failing Our Future’ levert Eyler, directeur van het Center for Excellence in Teach
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer stemt in met “aanval op de toekomst van onze jongeren”, aldus D66
‘Levensbeschouwing als antwoord op neoliberale prestatiedruk bij studenten’
‘Hoe leren in leergemeenschappen niet beperkt blijft tot studenten’
‘Gekaapt: hoe belangenverstrengeling de Utrechtse aanpak van fossiele samenwerking ondermijnt’
Minister waarschuwt voor meer bezuinigingen: ‘Vrees niet, het ergste moet nog komen’
