‘Cijfers geven aan studenten doet meer kwaad dan goed’ 

Boekbespreking | door Frans van Heest
7 oktober 2024 | Het maakt studenten depressief, lijkt tot meer ongelijkheid te leiden, en het is fnuikend voor de intellectuele interesse van studenten. Het geven van cijfers aan studenten moet op een totaal andere manier worden benaderd, stelt de Amerikaanse onderzoeker Joshua R. Eyler .
In zijn boek ‘Failing Our Future’ levert Eyler, directeur van het Center for Excellence in Teach
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK