’Hoger onderwijs moet bij hybride werken rekening houden met beperkingen medewerkers’

Opinie | door gastauteurs
4 april 2025 | Voor velen in het hoger onderwijs is hybride werken een vooruitgang, maar medewerkers met een beperking kunnen tal van moeilijkheden tegenkomen. Dat is niet alleen hun probleem, maar ieders probleem, benadrukken onderzoekers van de Hogeschool van Amsterdam, Hogeschool Saxion en Zestor. Samen met een leergemeenschap van diverse organisaties ontwikkelden zij de toolkit ‘Inclusief Hybride Werken’. In dit artikel delen ze lessen en aanbevelingen.
Beeld: Leon Panchenko
Hybride werken, waarbij een deel van de tijd thuis en een deel op kantoor wordt gewerkt, heeft veel
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK