Peer review helpt wederzijds leren tussen publiek-private samenwerkingen
Nieuws | de redactie
18 juni 2025 | Peer review door managers van publiek-private samenwerkingen is een goed instrument om onderlinge kennisdeling te bevorderen. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van Katapult. Wel blijkt dat het proces kostbaar is en managers de waarde ervan vaak pas inzien als het achter de rug is.

Katapult, een netwerk waarbij meer dan vijfhonderd publiek-private samenwerkingen (pps’en) zijn aa
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
