De toekomst van creativiteit (1)

Nieuws | de redactie
28 september 2007 | “Hoogwaardige technologie is noodzakelijk, maar op zichzelf niet meer voldoende om te innoveren. Juist in relatie tot creatieve takken van sport in de vorm van design, architectuur, mode, nieuwe media, et cetera, ontstaan nieuwe toepassingen en toepassingsgebieden. Denk aan lichtgevend textiel voor vliegtuigstoelen, of interactieve simulaties ten behoeve van een brandweer oefening. Innovatie van betekenis zal in de toekomst plaats vinden op de snijvlakken van economie, technologie en cultuur”. Dit schrijft innovatie- expert Frits Grotenhuis in zijn nieuwe boek De toekomst van Creativiteit.
“Kern is dat creativiteit steeds meer als fundament voor innovatie zal gaan fungeren en dat daardo
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK