De publieke waarde van het beroepsonderwijs

Nieuws | de redactie
22 juni 2006 | Kunnen we van leraren verwachten dat zij zich ontwikkelen tot ondernemende professionals? Valt deze verwachting te rijmen met het aloude zelfbeeld van een altruïstische professional? In zijn oratie betoogt hoogleraar Sjoerd Karsten (UvA) dat sommige prestatieprikkels wel tot betere resultaten kunnen leiden, maar tegelijkertijd ongewenste neveneffecten oproepen.
De nieuwe hoogleraar beleid en organisatie van het beroepsonderwijs pleit tevens voor het versterken
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK