ScienceGuide staat voor verdieping. Dit is het platform waar de actualiteit en achtergrond elkaar ontmoeten op een inhoudelijke en doordachte wijze. Onder het uitklapteken vind je dus een toelichting, geheugensteun of voetnoot die de redactie of de auteur toevoegt. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat wij in onze artikelen grondig en gedetailleerd in kunnen gaan op belangrijke details, zonder de lezer kwijt te raken.
Drie kennisintellingen in ‘imagotop’
Nieuws | de redactie
27 november 2006 | Hoog opgeleiden werken het liefst bij multinationals van naam en faam. Philips, de Rabobank, Unilever, en dergelijke. Maar welke kennisinstellingen hebben hun voorkeur? Het Intermediair imago-onderzoek laat zien dat slechts drie daarvan bij de bovenste 50 prijken.
Hoogst gewaardeerd is TNO, dat op de tiende plaats komt. Daarmee net onder Heineken of KPN en vlak b
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.