Drie kennisintellingen in ‘imagotop’

Nieuws | de redactie
27 november 2006 | Hoog opgeleiden werken het liefst bij multinationals van naam en faam. Philips, de Rabobank, Unilever, en dergelijke. Maar welke kennisinstellingen hebben hun voorkeur? Het Intermediair imago-onderzoek laat zien dat slechts drie daarvan bij de bovenste 50 prijken.
Hoogst gewaardeerd is TNO, dat op de tiende plaats komt. Daarmee net onder Heineken of KPN en vlak b
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK