Leerkrachten zijn geen techneuten maar opvoeders
Nieuws | de redactie
6 februari 2007 | De ontwikkeling van het basisonderwijs en die van de Pabo’s die daar de docenten voor opleiden hangt sterk samen. Hetzelfde geldt voor de vele kritiek die op beide vaak klinkt. Theo Joosten, voorzitter van het platform Innovatie en Kwaliteit van het primair onderwijs vindt dat de lerarenopleiding zich wel moét ontwikkelen, omdat de scholen zelf fundamenteel aan het veranderen zijn, zo stelt hij in gesprek met ScienceGuide.
Hoe ziet u de ontwikkeling van het basisonderwijs op dit moment, waar zitten de belangrijkste vernie
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
Nieuwe bezuinigingen op ov-studentenkaart bedreigen keuzevrijheid studenten
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
