Over beeldvorming en gedrag in organisaties

Nieuws | de redactie
8 november 2007 | “Wie” de organisatie is of waar deze voor staat, is van grote invloed op de identificatie en het gedrag van medewerkers. Tot nu toe gingen onderzoekers er van uit dat het beeld dat de medewerkers van de organisatie hebben, de meeste invloed uitoefent op hun betrokkenheid en gedrag. Volgens Mirdita Elstak (EUR) is het minstens even belangrijk om te kijken naar het beeld dat het management uitdraagt en de wisselwerking tussen beide.
Op vrijdag 16 november 2007 verdedigt zij aan de Erasmus Universiteit Rotterdam het proefschrift 
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK