Waarom blijven kennisvouchers liggen?
Nieuws | de redactie
27 mei 2008 | Fontys-lector Ton Schurgers zorgt als directeur van United Brains dat kennisvragen van ondernemers niet alleen gehoord, maar ook echt beantwoord worden. “Na een week vraag ik mijn staf of de vraag beantwoord is. Zo niet, dan vraag ik het de volgende week weer. Want iedere vraag verdient een antwoord. Je moet vaak wel de vraag opnieuw formuleren, want ondernemers stellen vaak veel te algemene vragen”.
Panta rhei! Alles stroomt, ook kennis, maar de stroom van kennis naar kassa is niet vergelijkbaar me
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
