Waarom blijven kennisvouchers liggen?

Nieuws | de redactie
27 mei 2008 | Fontys-lector Ton Schurgers zorgt als directeur van United Brains dat kennisvragen van ondernemers niet alleen gehoord, maar ook echt beantwoord worden. “Na een week vraag ik mijn staf of de vraag beantwoord is. Zo niet, dan vraag ik het de volgende week weer. Want iedere vraag verdient een antwoord. Je moet vaak wel de vraag opnieuw formuleren, want ondernemers stellen vaak veel te algemene vragen”.
Panta rhei! Alles stroomt, ook kennis, maar de stroom van kennis naar kassa is niet vergelijkbaar me
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK