Merk als ’totaalproces’
Nieuws | de redactie
16 oktober 2008 | Stad en natie zijn tegenwoordig ook een merk. Een beeldmerk liefst: Den Haag, stad van Vrede en Recht, Rotterdam de snelle, internationale stad, Amsterdam creatief en kosmopolitisch. Voor die branding worden geld, tijd en aandacht van topbestuurders uitgetrokken. Maar hoe doe je dit het beste? Door met heel wat meer aspecten rekening te houden dan doorgaans gedaan wordt, meent Mihalis Kavaratzis in zijn proefschrft aan de RUG.
Kavaratzis: ‘In de zeventiger jaren verschenen er al buttons met I love New York. In dat opzicht i
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
