Merk als ’totaalproces’

Nieuws | de redactie
16 oktober 2008 | Stad en natie zijn tegenwoordig ook een merk. Een beeldmerk liefst: Den Haag, stad van Vrede en Recht, Rotterdam de snelle, internationale stad, Amsterdam creatief en kosmopolitisch. Voor die branding worden geld, tijd en aandacht van topbestuurders uitgetrokken. Maar hoe doe je dit het beste? Door met heel wat meer aspecten rekening te houden dan doorgaans gedaan wordt, meent Mihalis Kavaratzis in zijn proefschrft aan de RUG.
Kavaratzis: ‘In de zeventiger jaren verschenen er al buttons met I love New York. In dat opzicht i
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK