Branding voor kunstvak op de agenda

Nieuws | de redactie
27 april 2007 | Het kunstonderwijs kent vele nuttige samenwerkingsvormen, maar Lidewij Edelkoort mist de cruciale. Op het HBO-Jaarcongres stelde de cheffin van de Design Academy voor te komen tot een echt ‘beeldmerk’ van het kunstvak. Dat zou de internationale herkenbaarheid van het Nederlandse kunstonderwijs aanzienlijk kunnen verhogen en overtuigender maken.
Daarmee zouden de academies, conservatoria en de kunstpraktijk meer talent naar ons land kunnen trek
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK