De computer als baliemedewerker

Nieuws | de redactie
25 oktober 2007 | Een treinkaartje bij de automaat mondeling bestellen zonder op een knop te hoeven duwen. Of in de auto praten met de radio of het navigatiesysteem. Daar was het onderzoek van Koen van Turnhout PDEng op gericht; het ontwerpen van een spraakherkenner die probleemloos de baliefunctie kan overnemen. Van Turnhout verdedigt donderdag 1 november zijn proefschrift aan de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e).
Klunzige klantHet komt nog wel eens voor dat een klunzige klant bij de NS-kaartjesautomaat andere re
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK