BrandAid

Nieuws | de redactie
15 januari 2008 | Hoe kunnen producenten uit ontwikkelingslanden meer waarde creëren voor producten? Door zelf merken te bouwen, en de toegang tot westerse markten te optimaliseren door het gebruik van ebusiness. Dit blijkt uit onderzoek van Astrid de Jong en Marcel Brienen vanuit het lectoraat ebusiness van de hogeschool INHOLLAND.
Het onderzoek is getiteld Sustainable Development 2.0. How eBusiness can support Third World Bu
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK