Liever creatief dan competentiegericht onderwijs

Nieuws | de redactie
28 mei 2008 | Competentiegericht onderwijs zet niet aan tot creatief en innovatief denken,aldus NHTV-docent Paul Delnooz. In zijn promotieonderzoek ontwikkelde hij daarom de Creatieve Actie Methodologie, waarbij onderwijs in een mode 2 context wordt verzorgd.
Kern daarvan is dat studenten leren vooronderstellingen ter discussie te stellen en creatief te denk
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK