Imago-campagne voor Belarus

Nieuws | de redactie
23 januari 2009 | Het regime-Loekasjenko volt aan alle kanten druk. Politiek tracht men in Europa weer contacten te krijgen en economisch krijgt men grote klappen van de kredietcrisis. daarom is een imago-campagne gepland, waarbij tot ieders verrassing de oppositie betrokken gaat worden.

De ‘marketing van de staat’ is vooral nodig om de stromen van kritiek uit het investerende bedrijfsleven uit het buitenland op te vangen. Vanuit de oppositie wordt aangegeven, dat men er aan wil bijdragen de naam van Belarus wat op te poetsen, maar dat dit alleen zal lukken als rechtszekerheid en burgerrechten weer in ere hersteld zouden worden. “Reclame voor een product werkt toch uitendelijk alleen als het product zelf goed is,” zegt een van de oppositieleiders.


«
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK