Creatieve industrie kent HBO nauwelijks
Nieuws | de redactie
29 april 2009 | Hogescholen moeten zich beter presenteren als kenniscentra voor de creatieve industrie. Hun onderzoeks- en ontmoetingsfuncties worden nauwelijks opgemerkt, wel de opleidingsfunctie. Ook blijkt dat zeker 255 organisaties zich richten op de creatieve industrie, maar zulks zonder enige coördinatie en afstemming, aldus nieuw onderzoek van bureau Via Traiectum.
De strategische verkenning is uitgevoerd in opdracht van SIA RAAK. Om de positie van hogescholen te
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu