On the agenda – Week 22, 2014
Nieuws | de redactie
13 juni 2014 | How does the understanding of Big Data improve teaching? Also in this week’s ‘on the agenda’: New data on the flipped classroom, research on how technology affects the brain, and Stephen Hawking calculated who would win the FIFA World Cup.
Take 1 – Edtech@Sofia: New data on the flipped classroom@betamiller: Reclaiming the Web for the Ne
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu