De toekomst voorspellen zonder aannames te doen

Verslag | door Tim Cardol
15 mei 2019 | Hoe ziet de toekomst eruit als je even al je assumpties over die toekomst terzijde weet te leggen? Dat is in zekere zin de gedachte achter Futures Literacy een manier van denken die gebruikt wordt door UNESCO om tot beter geïnformeerde beslissingen en innovatieve ideeën te komen. Ook in het onderwijs van de Hanzehogeschool vindt dit nu zijn weg.
De uitreiking van de UNESCO-leerstoel
In de Energy Barn op het Zernikecomplex krijgt het Futures Literacy team officieel een UNESCO-leerst
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK