De school als leergemeenschap (1)

Nieuws | de redactie
21 maart 2008 | Externe sturing leidt tot de-professionalisering van docenten. De oplossing ligt niet in een grotere autonomie voor docenten, maar in het creëren van een professionele leergemeenschap waarin docenten van elkaar leren. Dit schrijft prof. Eric Verbiest (ook lector bij Fontys) in reactie op het rapport Tijd voor Onderwijs van de commissie- Dijsselbloem.
Het onlangs verschenen rapport Tijd voor Onderwijs van de parlementaire commissie Dijsselbloem biedt
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK