Wees behoedzaam met innovaties in het hoger onderwijs
Nieuws | door Frans van Heest
16 mei 2018 | Onderwijsinnovaties in het hoger onderwijs zoals Flipping the Classroom zijn niet bewezen effectief. Daarom moet men behoedzaam omgaan met onderwijsinnovaties, zo waarschuwt Anja Boevé in haar proefschrift.
Boevé promoveerde onlangs aan de Rijksuniversiteit Groningen op diverse vernieuwingen op het gebied
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Internationalisering universiteiten vergroot kloof in samenleving en verklaart bezuinigingen’
Inloggen
“Engels terugschroeven zal een aantal banen kosten op universiteiten”
OESO waarschuwt Nederland voor onderfinanciering van hoger onderwijs
Na vette jaren komen nu zeven magere jaren voor Universiteit Leiden