Wees behoedzaam met innovaties in het hoger onderwijs
Nieuws | door Frans van Heest
16 mei 2018 | Onderwijsinnovaties in het hoger onderwijs zoals Flipping the Classroom zijn niet bewezen effectief. Daarom moet men behoedzaam omgaan met onderwijsinnovaties, zo waarschuwt Anja Boevé in haar proefschrift.

Boevé promoveerde onlangs aan de Rijksuniversiteit Groningen op diverse vernieuwingen op het gebied
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
De docent die de weg wijst, wordt allengs belangrijker in de impulsmaatschappij
Afspraken met OCW zijn uitgewist alsof ze nooit hebben bestaan, stelt Tilburg University
