Wees behoedzaam met innovaties in het hoger onderwijs

Nieuws | door Frans van Heest
16 mei 2018 | Onderwijsinnovaties in het hoger onderwijs zoals Flipping the Classroom zijn niet bewezen effectief. Daarom moet men behoedzaam omgaan met onderwijsinnovaties, zo waarschuwt Anja Boevé in haar proefschrift.
foto: PhotoMIX-Company
Boevé promoveerde onlangs aan de Rijksuniversiteit Groningen op diverse vernieuwingen op het gebied
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK