Blended learning is een middel, geen doel op zichzelf
Interview | door Michiel Bakker
3 maart 2021 | Als bestuurders duidelijk zijn over de ambities waaraan blended onderwijs kan bijdragen, zullen organisaties die transitie makkelijker kunnen maken, denken Marcel van der Klink en Kim Dirkx van Zuyd Hogeschool. Zij houden zich al jaren bezig met onderwijs en digitalisering, en zien een belangrijke rol voor zowel docenten als bestuurders en leidinggevenden in de ontwikkeling van blended onderwijs.

Hoewel hij al jaren onderzoek doet naar digitale didactiek en onderwijsinnovaties, voelde het afgelo
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
Liveblog: behandeling OCW-begroting in Eerste Kamer
