Vertrouwen op onderwijsprofessionals in plaats van centraal beleid

Nieuws | de redactie
3 november 2021 | Het succes van de Limburgse hybride leeromgeving Chemelot Innovation and Learning Labs (CHILL) laat zien wat er mogelijk is wanneer onderwijsprofessionals en professionals uit het bedrijfsleven het roer in handen krijgen en geen last hebben van de bemoeienis van beleidsbepalers. Dat schrijven onderzoekers van Zuyd Hogeschool. Tegelijkertijd brengt een ongestuurde ontwikkeling een afhankelijkheid van toevalligheden en risico's op ongewenste ontwikkelingen met zich mee.
Een luchtfoto van de Chemelot campus in Limburg. Beeld: NED2011 via Wikimedia Commons.
Onderzoekers van Zuyd Hogeschool hebben geprobeerd om het ontstaan van industrieterrein en campus Ch
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK