Klant kennisbasis software

Nieuws | de redactie
2 oktober 2007 | Productsoftwarebedrijven wisselen onvoldoende kennis uit over hun product. Zolang zij de kennisuitwisseling met klanten niet goed organiseren, blijven mislukte installaties, updates en hoge kosten aan de orde van de dag. Deze factoren beperken de groeikansen van softwarefabrikanten. Dit concludeert Slinger Jansen in zijn proefschrift aan de Universiteit Utrecht. Zijn onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met een groot aantal productsoftwarebedrijven. Daarbij zijn onder andere tools gebouwd en is een enquête gebruikt om kennis over de productsoftwarebedrijven en hun klant-configuratie-updateprocessen te vergaren.
Omdat een softwareproduct nooit af is en de wensen van klanten altijd blijven veranderen, verbeteren
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK