Klant kennisbasis software
Nieuws | de redactie
2 oktober 2007 | Productsoftwarebedrijven wisselen onvoldoende kennis uit over hun product. Zolang zij de kennisuitwisseling met klanten niet goed organiseren, blijven mislukte installaties, updates en hoge kosten aan de orde van de dag. Deze factoren beperken de groeikansen van softwarefabrikanten. Dit concludeert Slinger Jansen in zijn proefschrift aan de Universiteit Utrecht. Zijn onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met een groot aantal productsoftwarebedrijven. Daarbij zijn onder andere tools gebouwd en is een enquête gebruikt om kennis over de productsoftwarebedrijven en hun klant-configuratie-updateprocessen te vergaren.
Omdat een softwareproduct nooit af is en de wensen van klanten altijd blijven veranderen, verbeteren
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu